Boja je zlatna manifestacija je u čast Zlatnog otoka, otoka Krka. Ona priča priču o njegovoj baštini, povijesti, kulturi i turizmu kroz žene koje žive, rade i stvaraju na otoku. Boja je zlatna jer su takvi ljudi, povijest, kultura i baština. Ova manifestacija pokazuje koliko autentičan, osoban, kvalitetan može biti turizam. Samim time on postaje održiv jer ga nose pojedinci koji djeluju u zajedničkom cilju. Cilj je očuvati naš način života i pružiti gostima mogućnost da ga dožive s nama. Panel Turizam zlata vrijedan iznosi najbolje primjere dobre prakse, modna revija Zlatne niti predstavlja lokalne kreativce te cijeli niz obrta koji posredno djeluju u turizmu, a Zlato otoka Krka – interaktivni sajam predstavlja najkvalitetnije i nagrađivane proizvode otoka Krka.
Ova manifestacije udruge otočnih žena promišlja kakav turizam želimo. Oslanjajući se na vrijednosti kao što su otočni identitet i način života, kulturna baština, folklor, autentičnost, socijalni kapital u zajednici ove žene stvaraju priču o turizmu kakav žele vidjeti. Što želimo da nam nosi turizam? Posebne, tople ljudske priče protkane poviješću i lokalnim identitetom. Želimo zadržati i pružiti gostima uvid u način našeg života i podijeliti iskustvo s njima. Ova aktivna družina odlučila je na svoj način ispričati priču o turizmu te su u čast svog otoka manifestaciju nazvale Boja je zlatna. Među 1185 otoka u Hrvatskoj jedan je zlatni, Insula aurea – otok Krk. Smješten u srcu Kvarnerskog zaljeva, prepoznat je kao jedno od najatraktivnijih turističkih odredišta. Blaga mediteranska klima, povoljan geografski položaj te raznolikost prirodnih ljepota i kulturne baštine još su mu u antici odredili naziv „zlatni otok“.
„Boja je zlatna jer su takvi ljudi, povijest, kultura i baština. Htjeli smo pokazati koliko autentičan, osoban, kvalitetan može biti turizam. Samim time on postaje održiv jer ga nose pojedinci koji djeluju u zajedničkom cilju. Cilj je očuvati naš način života i pružiti gostima mogućnost da ga dožive s nama“ – kaže predsjednica udruge Jovana Čutul.
Manifestaciju čine tri cjeline povezane temom zlata: panel Turizam zlata vrijedan, modna revija Zlatne niti te Interaktivni sajam – Zlato otoka Krka. Ideja panela bila je okupiti vrsne znalce u području turizma kako bi lokalne aktere motivirali i inspirirali svojim pričama.
Modna revija pokazala je mnoštvo lokalnih usluga koje posredno rade u turizmu krojačice, frizerski i kozmetički obrti, dekoraterke, slastičari i mnogi drugi. Cijeli gradski mul postao je prekrasna kulisa koja je mamila poglede kako bi se na najbolji način prezentiralo sve ono najbolje o otoka Krka. Zato je slijedio interaktivni sajam Zlato otoka Krka. Interaktivni sajam „Zlato otoka Krka“ na gradskoj rivi pokazao je neke od najboljih proizvoda otoka Krka. Tako se moglo kušati krčko maslinovo ulje sa zaštićenom oznakom izvornosti Davida Mrakovčića, nagrađivani sirevi OPG-a Magriž , vrhunska vina Kuće vina Ivan Katunar, mnoštvo proizvoda o oznakom Hrvatski otočni proizvod Mendula prirodna kozmetika, nagrađivana KuSshh alkoholna pića koja se iz svijeta vraćaju ovjenčana medaljama. KuSshh rakija od smilja osvojila je zlato na natjecanju Frankfurt International Trophy, dok je KuSshh gin nagrađen srebrnom medaljom na London Spirits Competitionu!
Svoje proizvode su predstavile i brojne nositeljice Dar iz Krka. Dar iz Krka, kako otkriva markica s naslovnice kataloga, naziv je suvenira, kao svojevrsnog prezenta grada, predstavljajući tako odraz kontinuiteta njegovog umjetničkog, kulturnog, kulturno-povijesnog ili kulturalnog nasljeđa, a prezentirajući ujedno njegovu materijalnu, nematerijalnu i prirodnu baštinu. Neke od nositeljica ovih suvenira sa svojim posebnim proizvodima su; ADORABLE, LAVANDIN SOAP, PICCOLA STELLA, MENDULA PRIRODNA KOZMETIKA, BLUE SHEEP koje su ujedno i članice udruge. Ove žene stvaraju autentične suvenire povezane tradicijom otoka Krka, tu možete naći keramiku, prirodnu kozmetiku, aromatizirane soli, predmete od vune, sapune, svijeće nakit i još mnogo divnih predmeta.